21 Aralık 2012 Cuma

Günün Ojesi - Flormar 424-429

Merhabalaaar:)

Yazıma T.G.I.F diyerek başlamak istiyorumm. Ve de 21 Aralık olayının da fos çıktığını söylemeden geçemeyeceğim:D Güzelce dinleneceğimiz hafta sonumuz başlıyor...

Bende bunun şerefine ellerimde çok hoşuma giden bir oje yazısı yazmak istedim. Nail artla pek uğraşacak vaktim olmuyor ama ufak tefek şeyler yapıyorum işte. Çok konuşmadan bize yazın o sıcak günlerini anımsatan ojemize geçelim:)



10 kişiden 9unda olduğuna emin olduğum yazın büyük bombaları bu iki renkle yaptım manikürümü:) Aslında daha önce birçok yazımda bahsetmiştim bu ojelerden. Ne yapayım çok seviyorum bu tür tonları. Ve iki birbirine çok uyumlu. Bir de bu tonlarda kolye taktım. Aslında sırf kolye için sürdüm diyebilirim:)

Neler yapmışım bakalım;


Ahhh ah büyük derdim var a dostlar!
Şimdi herkes işaret parmağıma baksın ve mavi ojenin aktığını görsün lütfen. Neden mi? Elimdeki top coat yüzünden. Kuruduğuna emin olabilirsiniz üzerinden 12 saat geçtikten sonra sürdüm ve yine akma yaptı. Neden böyle oluyor vallahi anlamış değilim bana yardımcı olunn.



Elimde dotting tools falan yok toplu iğneyle yaptım. Şu yaz bir gelsin. Elim boşa bir çıksınn. Allaaah diyorum. Bekleyin beni

Ojenin yapısından bahsedecek olursak. Kesinlikle tek kat yeterli değil. Hatta iki bile yeterli değilde ben ikide bırakmayı tercih ettim yoksa yine yastık izlerinden geçilmeyecekti. Kuruma süresi aslında çok yorucu ve uzun değil ama üç kattan gözüm korktu diyeyim. Kesinlikle sadece yaz ojesi olarak düşünülmemeli ve istenilen her zaman sürülmeli. Benim yaptığım gibi. Ve elleri çok şirin ve temiz gösteriyor. Çıkmasında herhangi bir problem de yok. İdeal Flormar ojelerinden işte:) 

İkinci yazımla devam edeceğim:)

Hoşçakalınnnn..



0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz