3 Aralık 2012 Pazartesi

Günün Ojesi - Cecile 74

Merhabalaaar:)

Dün girmek istediğim postu kotamın dolu olduğunu söylediği için giremedim ama şimdi bir yöntemle yazılarımı yazmaya devam etmeye çalışacağım. Henüz blogumu açalı 5 ay olmasına rağmen ve o kadar sık post girmememe rağmen kota doldu dedi ve çok şaşırdım. 
Neyse umarım bu yöntem işe yarar da yazılarımı girmeye devam ederim:)

Bu gün sizlere iki gün öncesine kadar tırnaklarımda bulunan Cecile 74 numaralı ojeyi tanıtacağım. Cecile ojeleri alırken o kadar kararsızdım ki. Çoğu blogda çok kötü kokuyor, fırçası yamuk vs. şeyler okuyup kararsız kalmıştım. En sonunda amaan dedim ve aldım. Niye daha çok almadım diye pişmanım şimdi.

Hemen fotoğraflara bakalım;


Rengi gördüğünüz gibi koyu yeşil kahve arası bir renk. İçinde altın sarı ışıltılar var. Ama parıl parılda parlamıyor. Gerçekten kışa uygun çok şık bir oje. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Hem renk açısından hemde ojenin kalitesi açısından ben çok beğendim. Fiyatıda çok uygun geldi. Ben YKM'den 1 tl ye aldım. 


Fırçası da şu şekilde. Gördüğünüz gibi yamuk falan da değil yani.

Gelelim tırnakta duruşuna;


İçeride güneşe karşı çektim bu fotoğrafı. Işıltıların daha çok belli olduğu fotoğraflarda var ama rengi aynen bu şekilde.


Işıltılar tırnakta daha da belli olmuş.




Çook fazla fotoğraf koyup kotamı daha fazla doldurmak istemiyorum. O yüzden rengi ve ojeni özelliklerinin en iyi çıktığı fotoğrafları seçmeye karar verdim.

Ojenin kalıcılığına gelirsek ben iki gün tırnaklarımda tuttum ve fotoğrafları öyle çektim. Bazı fotoğraflarda belli olduğu gibi uçlarından hafif soyulmalar yaptı ki bu da bence normal karşılanmalı.

Umarım rengi beğenmişsinizdir. Ben gerçekten tavsiye ettiğimi belirtmek istiyorum. Bence pişman olmazsınız:)

Hoşçakalınnnnn:)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz