19 Aralık 2012 Çarşamba

Günün Ojesi - Berange Paris N33 Violet Fizz

Merhabalaaar:)

Ufak bir aradan sonra tekrar yazıyorum. İnternetim kısa süreli bir kesintiye uğradığı için yazı giremedim malesef ama şimdi burdayım. Bir kaç gün önce ellerimde olan ve fotoğrafladığım bir ojemi sizlere göstereceğim. Evet günün ojesi yazımıza başlayalım...


Geçenlerde yurtdışından gelen ojelerimde bahsetmiştim bu ojeden. Şimdi detaylı inceleyeceğiz. Ve o zaman bahsedipde resimlemeyi unuttuğum küçük törpüleride görüyorsunuz. Tabikii renklerini sevemedim:D Sonuna kadar Fenerbahçe diyorum:D Neyse alakasız konuları geçelim de ojemize bakmaya devam edelim.



10 ml lik şişesi var ve bence yeterli. Ve hem numarası hemde ismi olan bir oje. Fizz ne anlama geliyor bilmiyorum ama.


Fırça yapısı normal yani herhangi bir özelliği yok. Benim tırnaklarıma göre yeterli yapıda.



Maalesef yatmadan önce sürüp kuruduğunu sandığım için cumburlop yatağa atladım ve sonuç ortada. Ama size de göstermeden durmak istemedim. Lütfen izler için kusura bakmayalım ve ojenin rengine ve kendisine odaklanalım:D


Elimde 4-5 adet mor tonlu oje var. Bu aralarında en açık olan lila tonlusu diyebilirim. Diğerleri çok daha koyu ve patlıcan moru diye tabir ettiklerimizden. Renk olarak çok sevdim. Özellikle yazın falan cıvıl cıvıl kullanılabilecek tonda bir oje.



Kalıcılığını sevmedim gün sonunda tırnak uçlarından soyulma yaptı ufak tefek olsada. Kıvamı güzel fakat iki kat sürmek gerekli. Fırça yapısından zaten yukarıda bahsettim. Kuruma süresini de iyi hızlı sanarken tırnaklarıma namertlik yaptı malesef artık oradan anlayınız :D

Bu ojelerden ve markadan Türkiye'de satılıyor mu bilmiyorum. Aslında satılsa güzel olurdu bence kaliteli ürünleri var. Elimde bu markanın birkaç ürünü daha var yakın zamanda gösteririm umarım. Bu gün ikinci bir yazı daha gelecek telafi amaçlı:)

Hoşçakalınn

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz