7 Aralık 2012 Cuma

Günün Ojesi - Beauty Nails 33

Merhabalaaar:)

Yeni bir günün ojesi yazısıyla karşınızdayım. Geçenlerde hatırlarsanız Yurtdışından gelen ojelerimden bahsetmiştim. Onlardan biriyle küçük bir nail art yaptım ve yazımı hazırladım:)

Yalnız öncelikle sizden bir ricam var. Eğer blogumu okuyorsanız ve izleyicim değilseniz sağ taraftan hemen izlemeye almanızı rica ediyorum:) Eğer beni kimsenin takip etmediğini düşünürsem gerçekten şevkim kırılır. Şimdiden teşekkür ederim:)

Artık yazımıza geçebilirizzz. Hemen fotoğraflarla başlayalım;


Elimde ki çok güzel bir pudra pembe, sütlü kahve arası bir renk. Aslında rengi çok iyi yakalayamadım ama buna çok yakın hafif daha koyusu bir renk olduğunu söyleyeyim.


Numarası 33. Eğer Türkiye de bulunabilen bir ojeyse ki ben Konya'da hiç görmedim, bence alınabilirliği olan bir oje. Tabi farklı markalardan bu tarz renkler bulmakta olabilir.


Böyle içinde neler olduğunu gösteren ojelere bayılıyorum. Bu biraz çin yazısı gibi okumak çok zor ama yine de olsun. Ve 12 ml gayet normal ne az ne de çok. 


Nail art'ı Gabrini 336 numaralı siyah ojeyle yaptım. Küçük kedi ayak izleri yapmak istedim öylesine boş kalmasın diye yaptım. Aslında oje bu haliyle bile elleri çok kibar gösteriyor keşke sade haliyle fotoğraflasaydım.


Aslında bu resimde ojenin rengi hiç belli olmamış ama nail art çok net çıktığı için koymak istedim. Fırça yapısı falan çok güzel yani herhangi bir eksikliğini görmedim. Aslında kalıcılığıda iyi. Ki zaten şişesinde de bundan bahsediyor. Ve kuruma süresinide sevdim. Çünkü normalde gece oje sürdüğüm için yastık yorgan ne varsa izi çıkmış oluyor genelde. Ama bunda öyle bir sorun yaşamadım. 



Ben bol fotoğraflı yazılardan çok hoşlanıyorum. Yazılar bazen oku oku bitmiyor ve insan çok sıkılıyor. Tabi ki 0 yazılı post olmaz ama resim çok olursa insan görerek daha güzel anlar. Ben başka bloglar okurken eğer resim bolsa hiç sıkılmıyorum. Sizde umarım beğeniyorsunuzdur:)


Son olarak nail art'ı nasıl yaptığımı anlatmak istiyorum.

Elimde Dotting Tool malzemeleri yok malesef. E çareler tükenir mi? Tabi ki hayır. Toplu iğneler ne güne duruyor:D Farklı boyutlardaki toplu iğneleri ojeye batırarak yaptım bu kadar basit.
Yakında bu toplu iğnelerle igili bir DIY projesi yapmayı planlıyorum tabi ki yapar yapmaz sizinle paylaşacağım.

Hoşçakalınnnn:)



0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz