21 Aralık 2012 Cuma

Alix Avien - VolumPlus Mascara Black

Yeniden merhabaaaa:)

Oje yazımdan sonra uzun zamandır bahsetmediğim maskara yazısı yazacağım. Bir kaç ay önce Watsons da indirimde denk getirip aldığım Alix Avien Volum Plus Mascara.


Aslında hiç aklımda yokken aldığım bir maskara oldu. Watsonsda indirimdeyken bir de Turkcell indirimi üstüne gelince 5 Tlcik bir fiyata aldım. Ay keşke başka şeylerde alsaydım diye çok pişmanım ama geçtii...


Fırçası konusunda pek bir iddiası yok. Sevdiğim üzere plastik fırçalı. Günlük makyaj için gayet uygun. Hem fiyat hem kullanım açısından. Suya dayanıklılığı yok. Herhangi tehlikelere karşı dikkatli olmak gerekli:)


Sanırım bu serinin başka renkleri de var. Benim ki görüldüğü gibi siyah.


Ben içindekilere pek dikkat etmeden almıştım ama merak edenler içinde resim koyayım dedim.




Evet iki resimdeki fark açıkça ortada. İlk resimde herhangi bir rimel yok görüldüğü gibi. İkinci resimde ise Alix Avienimizi görmektesiniz. Zaten iddia edildiği gibi hacim vermesi gerekiyordu. Bence başarılı mıdır? Başarılıdır. Özellikle günlük makyaj için gayette uygundur. Ama tekrar alır mıyım bilmiyorum çünkü denemek istediğim onlarca maskara var:)


Bir de yandan görüntüsünü görün istedim. Gördüğünüz gibi kirpiklerim zaten kendiliğinden uzun. Maskaranın etkiside tabiki var. Beğendiğim bir maskara olduğunu söyleyeyim en son olarak. Genelde fiyatı 10 tl civarlarında oluyor. 

Hoşçakalınnn:)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz