25 Kasım 2012 Pazar

Oriflame Very Me Lipmania Ruj - Vibrant Peach

Merhabalarrrrr:) 

Bu günn sizlere alışveriş yazımda gösterdiğim Oriflame Very Me Lipmania Rujumu tanıtacağım. Bende ki Vibrant Peach. Hemen görsellere bakalım;





İsminden de anlaşıldığı gibi harika bir şeftali tonu. Ben mat olduğunu düşünerek almıştım ama malesef öyle çıkmadı. Lipgloss tarzında ama daha koyu. Anlatabildim umarım:) Şöyle ki; Ben mat olmadığına üzülüp aynı zamanda çook memnun kalan birisi oldum. Eğer sizde denerseniz kesinlikle memnun kalırsınız. Her gittiğim yere sürmeden çıkmıyorum. Hem doğal bir renk katıyor dudaklarıma hemde besliyor bakım yapıyor. Benım gibi sürekli dudak yiyen biri için de beslemesi çok iyi. Kalıcılığı konusunda pek bir şey söyleyemem. Ama sürdükten bir saat sonra ilk sürdüğümüz gibi tabiki olmuyor. Sonuçta mat bir ruj değil. Ve ben dediğim gibi sürekli dudak yiyen birisi olduğumdan bana kalıcılığı konusunda yorum yapmak düşmüyor:) Şimdi dudaktaki duruşuna bakalım;

Gölgede;

Güneşte;

Farklı açıdan;

Ben rujumdan çok memnun kaldım. Eğer fırsatım olursa başka çeşitlerini de alıp denemek istiyorum. 
Fiyatı 6.90'dı. Tabi ki Oriflame katalog indiriminde. Eğer denk getirip alırsanız bence memnun kalırsınız:)

Şimdilik bu kadar;
Hoşçakalınnnnnn:)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz