5 Kasım 2012 Pazartesi

Çekilislerden Gelenler

Merhabalarr:)

Her seferinde uzun bir ara diye başlamayacağım artık biliyorsunuz mazeretimi:)

Bu yazımda en son kazandığım iki çekilişten bahsedeceğim.Beni gerçekten çok mutlu eden çekilişlerdi ikisi de.

İlk olarak Güzellik Nehri'nin düzenlediği çekilişten kazandıklarıma bakalım:)


 The Body Shop'a ait bir kutudaydı hediyelerim.


Açar açmaz bilekliği gördüm ve sevinçten uçtum diyebilirim:D Normalde çekilişe dahil değildi. Yakından bakarsak daa;


Aslında burada sarı lacivert gibi çıkmış ama alakası yok. Neon sarı ve mor. Tamamen çekim hatası. 


İçinden 4 adet Lancome Teint Miracle Fondöten testeri çıktı. Doğal ışığı güçlendirici olarak geçiyorlar. Henüz denemedim. Ama 2 numara cildime uygun olacağını düşünüyorum.


Yine aynı şekilde Sephora'ya ait üç adet tester fondöten çıktı. Hem koyu hemde açık renk olarak mevcut. Bunları da kullanmadım daha.


Christian Dior Eau Sauvage Extréme erkek parfüm testeri. Müüükemmeeell bir koku bayıldımm. Babama almayı düşünüyorum ciddi ciddi.


The Lift sıkılaştırıcı maske. Sanırım anneme veririm. Ürün tabi ki deneme boyu.


Cosmed tüy azaltıcı krem ve serumu. Ve Liquid Gold yüz yıkama jeli. İkisi de deneme boyu.


Rossman'da satıldığını bildiğim Rival de Loop'un 110 numara ojesi.


Veeeeeeeeee bebeğimiz olan Sephora Oh My Chérie makyaj paletiiii<3


Aynası azıcık parlamış. İçerisinde 9 far, 3 lip gloss, 2 allık ve ortada da görüldüğü gibi açık ton pudrası yer alıyor. Rengi bana açık geldi aydınlatıcı olarak kullanıyorum.


İkinci olarak da Bensu Kaya'dan kazandığım Mudo makyaj çantasına bakalım;


Evet çantanın içinden çekilişe dahil olmadan gönderilen çok şirin birde bileklik vardı. Çantayı makyaj çantası olarak değilde herhangi kısa mesafe bir yere giderken kullandığım bir çanta yaptım. Ve de çok beğendim:)


Şimdilik bu kadar:)
Hoşçakalınnnnn:)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz