9 Kasım 2012 Cuma

Bitenler..

Merhabalaaar:)

İlk bitenler yazımla karşınızdayım. Pek fazla olmasa da yine de bir kaç ürün bitirdim ve sizlerle paylaşmak istedim. Hem düşünceleri göstermek için hemde sizin içinde bir fikir olması için ben böyle bitenler yazılarını çok seviyorum. Şimdi de kendi blogumda böyle bir yazı hazırladım umarım fikir sahibi olursunuz:)





Şöyle bir tamamına bakarsak, artık başlayabiliriz;

Dermokil Şampuan: Teeek kelimeyle bayıldığım ve asla vazgeçmeyeceğim şampuanım. Yazısını şurada yazmıştım.
Avon Senses Duş jeli: Bende ki görüldüğü gibi mystique olandı. Üzerime kokusu sinen bir duş jeli arıyorum fakat bu duş jelinde böyle bir şey olmadı malesef. Şimdi başka çeşidini kullanıyorum o bitince yine yazısını yazarım.
Elidor Şampuan: Saç kremiyle birlikte kullanıldığında güzel koku veriyor ama bakım yaptığını söyleyemeyeceğim.



Komili Islak Mendil: Sırf %30 bedavasını gördüğüm için almıştım:D Ben fazla memnun kalmıyorum çok olunca çabuk kuruyor. Şimdi başka bir marka tercih ettim.

Şelale Aseton: Heryerde parmex ararken ve bulamazken aldığım bir asetondu. Şelale kendini çok düzeltmiş kullanmayalı. Önceden ciddi manada oje çıkarmaktan başka herşeyi yapıyordu. Şimdi daha kaliteli buldum.

Etty Aseton: Küçücük şişesinin birsürü fiyata satıldığı bir aseton. Kendi şehrimde üretildiği halde neden bu kadar pahalı olduğunu anlamış değilim. Zorunluluk sonucunda almıştım. Tekrar alacağımı sanmıyorum.

Avon Super Extend Mascara: Plastik fırça yapısına sahip olduğu için çok beğenerek kullandığım bir maskara oldu kendisi. Hala üretiliyor mu bilgim yok.

Flormar Lash Lift Mascara: Bir şeyin yanında hediye olarak flormar standında vermişlerdi onun sonucunda kullandım. Kıllı fırça yapısına sahip. O yüzden tekrar almam.



She is Sexy Parfüm: Kalpli teneke kutusunda deodorantı parfümü ve vücut losyonuyla birlikteydi. Kesinlikle hoş bir kokusu var.

Avon Secret Fantasy Parfüm: Küçük bir şişesi ve de ağır vanilyalı şekerli bir kokusu vardı. Yine de severek kullandım.

Fa Deodorant: Yurt dışından gelmişti ve de baya uzun bir şişesi vardı. Deodorantdan asla vazgeçmediğim içinde çabucak bitti.

Miss Vanderbilt Parfüm: Kutusunda büyük boy, küçük boy ve deodorant bulunan bir parfüm. Yurt dışından gelmişti. Küçük boy olduğu için sürekli çantamda durdu ve çabucak bitti. Hoş bir kokusu vardı.




Şimdilik bu kadar yazılarımı bekleyinn yeni oje yazılarım gelecek:)

Hoşçakalınn<3

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz