5 Ekim 2012 Cuma

Son Alışveriş

Merhabalaaaarr:)

Verdiğim uzun mu uzuuuuun aradan sonra yine geldim:) Evet malesef internetim kesilmişti ve aynı zamanda ders çalışmak zorunda olduğum için burayı biraz aksatıyorum. Lütfen kusura bakmayın. Bu sene bir bitsin bomba gibi bir blogger olacağıma söz veriyorum:)

Bu yazımda sizlere geçenlerde yaptığım alışverişlerin yazısını yazacağım. Hepsini aynı anda almadım tabi ki. Ama verdiğim büyük arada yaptığım ufak tefek alışverişleri göstermek istedim. Görsellere geçelim:)



Oriflame Veryme Pudra: Ben Matte Latte olanını tercih ettim. Zaten iki rengi vardı. İndirimde fiyatı 9.90'a geldi. Yazısı yakında gelecek:)

Alix Avien Mascara: Kendisini Watsons'dan büyüük bir indirimle 5 tlcik bir fiyata aldımm. Çok mutluyum gururluyum:D Yazısı geleceek.

Oriflame Veryme Ruj: Vibrant Peach oluyor kendisi. Çok memnunum. 6.90'a aldım diye hatırlıyorum. Yazısı gelecek.

Cosmo Shop Oje Çıkarıcı: Bildiğiniz gibi Watsons'dan 2 liraya aldım. İdare eder. Kokusu çok ağır geldi gidiyor bakalım. 

Rimmel Kate Moss Ruj: İndirim mesajını görür görmez uçarak gidip aldığım harika bir pembeye sahip ruj. '0 numara bendeki. Ve 9.90'a aldım. 

Nivea Soft Krem: 5 Tlye yakın bir fiyata aldım. Krem hastalığım olduğunu düşünmekteyim. Hoşuma gitti.



Bakalım cicişlereee:D

Soldan sağa;
Gabrini Multivitamin 336
Gabrini Multivitamin 381
Golden Rose Paris 99
Golden Rose Paris 50
Golden Rose Paris 07
Golden Rose Paris 125
Golden Rose Paris 213

Şimdilik bu kadaar:) Yeni yazılarımı bekleyinnn:)

Hoşçakalınnnn<3

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz