19 Eylül 2012 Çarşamba

Watson's Green Tea - Oil Control Facial Toner

Merhabalaaar:)

Bu günlerde yazı girmediğimin farkındayım fakat dershanem başladı bu sebeple de bir ders çalıştırma koşuşturması:) Malum seneye ODTÜ'lü bir mimar adayı olmam için çok çalışmam gerekli:)  

Neyse lafı daha fazla uzatmadan hemen daha önce bir çekilişten kazandığım Watson's Green Tea Toniğe geçmek istiyorum:) 


Evet resimde pek net çıkmamış ama 150ml'lik bir şişede toniğimiz. Ve kokusu ice tea gibi kokuyor hoşuma giden özelliklerinden birisi:)

Ben genelde makyajdan önce yüzümü temizlemek için kullanıyorum. Cildi geriyor ve yağını alıyor. Çok uzun süreli bir etkisi yok ama az da olsa cildi ferahlatıyor. Belki de benim kullanımım yanlıştır bilemiyorum ama olsa da olur olmasa da olur diyebileceğim türden. Şahsen elimde daha iyi toniklerin olduğunu düşünüyorum. Dediğim gibi makyajdan önce cildinizin yağını alması ve temizlemesi amacıyla kullanabilrsiniz benim gibi:) O konuda işe yarıyor:) Ama kimse sivilcelere ve siyah noktalara karşı işe yaradığını düşünmesin. Bende öyle bir etki yaratmadı çünkü. Başkasını tabi ki bilemeyeceğimm:)

İçindekilere bakarsak;


Evet ürünümüz bu şekilde. Bana dediğim gibi çekiliş aracılığıyla geldi fakat fiyatının 5 tlye yakın olduğunu sanıyorum.
Bu arada çekiliş demişken yeni bir çekiliş daha kazandım. Hatta iki kez kazandım diyebilirim:) Biri henüz elime ulaştı ama diğeri elimde. Kısa sürede neler kazandığımı ve kullandıkça da yorumlarını size yazacağım:) Bu aralar biraz ballıyım:D

Neyse şimdilik böyle;
Hoşçakalınnn:)



0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz