15 Eylül 2012 Cumartesi

DIY - Kolye Yapımı

Merhabalaaar:)

Bu postumda size el emeği göz nuru yaptığım bir kolyeyi göstereceğim:) Kendi fikrim değil çoğu kişi tanır bilir o beni tanımaz belki ama ben onu sürekli takip edip yaptıklarının çoğunu uyguluyorum:) Tahmin edeceğiniz üzere sevgili Gkdone. :)

Bende onun şu yazısında yapmış olduğu güzel kolyeyi denemek istedim:) Sonuçları nasılmış hemeen bakalım:)



Eveeet kolyemiz bu:) Ve ben çok hoşuma giderek yaptım bi o şekilde de takıyorum:) Yapımı da çoook basit kendim bulmuş gibi anlatmak istemiyorum tabiki. Verdiğim linken herkes görebilir nasıl yapıldığını:)


Gerçekten kaliteli duruyor:) Kim anlar şişeden olduğunu:) Tabi şimdi ifşa etmiş olmasaydım:D


Ben bunu takarken üzerimde ki tişört ve nar çiçeği chino pantolonla kombin yaptım ve bence gayet uyumlu oldular. Zaten kolyenin rengi de beyaz ve nar çiçeği.


Şimdilik bu kadaar:) Daha sonra size yaptığım bir kaç bilekliği de göstereceğim:)

Hoşçakalınnnnn:)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz