5 Eylül 2012 Çarşamba

Loreal Paris - Translucide Fondöten 16 Beige Nu

Bloga çooooooook uzun süredir yazı girmediğimin farkındayım. Bunun için beni takip eden herkesten özür dilerim. Hemen yeni postlar hazırladım ve hepsini tek tek yayınlayacağım. Bu süre zarfında izlediğim blogların takibini bırakmadım her gün takipteydim. Ve hatta daha dün yeni bir çekiliş kazandım:) http://guzelliknehri.blogspot.com/'un düzenlediği çekilişteki hediyelerin sahibi ben oldumm:)

Neyse lafı daha fazla uzatmadan fondötenimizin yorumuna gelelim:)
Elimde Loreal Paris 'in Translucide 16 Beige Nu adlı fondöteni var. Hemen görsellere bakalım:)





Evet resimde de görüldüğü üzere 30 ml'lik bir şişede ve çok sıvı bir yapısı var. Ama cilde sürdükten sonra sürdüğünüz yere yedirmeye başladığınız anda koyulaşıp sabitleşiyor. Hatta üzerine pudra sürmenize gerek kalmayacak cinsten bir hale geliyor. Cildimin resimleriyle kapatıcılığının nasıl olduğunu göreceksiniz. Abartı değil ama yeterli diyebilirim:)


Bilerek cildimin lekeli bir bölgesine sürüp size göstermeyi tercih ettim ki aradaki farkı görmeniz açısından.
 Birde bileğimde ki görüntüsü var.


Cilt rengimle de gayet uyumlu olduğunu düşünüyorum. Ben öyle sürekli fondöten kullanan birisi değilim. Arada özel günlerde falan yada cildimin sivilcelerinin çoğaldığı zamanlarda falan işte.Benim içinde gayet yeterli oluyor o yüzden. 

Fiyatı hakkında hiç bir bilgim yok yurtdışından geldiği için. Başka fondöten ihtiyacım olmadığı içinde buralarla hiç görmediğimi itiraf etmeliyim:) 

Bu aradaa Gkdone'ın şu yazısında gördüğüm kolyeden bende yaptım:) Onun yazısı da yakında gelecek:)

Şimdilik hoşçakalınn:)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz