15 Ağustos 2012 Çarşamba

Günün Ojesi - Mavi Desenler

Merhabalaar:)

Bir kaç gün önce twitterda fotoğrafını yayınladığım fakat bir türlü yazısını yazamadığım bir ojenin yazısı var bu gün. Bir oje değil aslında üç oje. Yabancı bloglarda gördüğüm belki de çoğunuzun aşina olduğu bir model olduğuna eminim. Bende kendi ellerimde kendi renklerime göre denedim ve çok beğendimm:) Evet bakalım ne yapmışız.


Evet ben ellerimde bu üç rengi kullanmayı tercih ettim ve çok yakıştırdım ne dersiniz?
Bakalım neler kullanmışım.




Geçenlerde "Nasıl Yaptım?" köşesi oluşturmak istediğimi söylemiştim. Bu tip oje modellerini sizlere ayrıntılı şekilde nasıl yaptığımı orada anlatacağım.

Bu oje yapımı benim çok hoşuma gitti başka renklerde de uygulamayı planlıyorum. 
Ama malesef tırnaklarım güçsüzleştiği için bu gün manikür uyguladım ve hepsi kısaldı. Yine de oje sürülür ama üzerine bir kaç model uygulamak için kısalar. O yüzden oje yazılarıma biraz ara vermiş olabilirim. Neden böyle diyorum, normalde tırnaklarım çok geç uzar çokta güçsüz uzar. Ama bu aralar kullandığım krem vesilesiyle uzamaları biraz hızlandı. O yüzden ne zaman oje süreceğim hiç belli olmaz:) 


Evet gördüğünüz gibi bu üç renk birbirine çok yakıştı bence. Üstelik aralarında bir geçişte oldu. Opak, sedefli ve simli geçişi. 


Mavi renge bayıldığımı, mavi oje aşkımı etrafımda bilen çoktur. Mesela Oje Sandığı :)

O yüzden bu renkleri sıklıkla bir arada kullanacak gibi görünüyorum.


Hoşçakalınnnn:)


0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz