7 Ağustos 2012 Salı

Günün Ojesi - Leopar Deseni

Merhabalaar:)
Uzun bir aradan sonra günün ojesi postu yayınlayabiliyorum şükür ki:) Aslında manikürü dün yaptım ama postu gecenin bu 3ünde koymak anca nasip oldu diyelim:)
Ben her zaman bol görselli yazılar yazmayı seviyorum. Bazen okurken insan sıkılıyor. Hayalinde canlandırmak yerine ayrıntılı görmek istiyor. O zaman da imdada fotoğraflar koşuyor:)

Flormar 235, 429 ve Loreal Jet Set 205, 304 numaralı ojeleri kullandığım leopar desenli bir manikür.



Flormar 429 dan daha önce bahsetmiştim. Diğer ojelerden ilk kez bahsedeceğim. Flormar 235 hafif sedefli bir yapıya sahip. Sade sürüldüğünde elleri mükemmel temiz gösteren bir oje. Ben bu ojeyi alt taban olarak kullandım.
Loreal 304 ve Flormar 429'u da karışım yaparak sedefli turkuaz bir yapı haline getirip kullandım.
Loreal 205'i ise leoparın asıl desenlerini yapmak için kullandım.

En başta oluşan desen şöyleydi:


Evet taban olarak Flormar 235'i sürdüm. Elimde dotting tool gibi malzemelerim yok malesef. Bende toplu iğne başı kullandım. Bir kağıda kullanacağım ojeyi, yani Loreal 205'i damlattıktan sonra iğne yardımıyla görülen desenleri çizdim. Bu benim ilk leopar desenli manikürüm. Hiç bir şekilde zorlanmadım ve kesinlikle çok basit ve kolay olduğunu düşünüyorum:)


Eveet sonra da yine kağıt üzerine damlatıp karıştırdığım Flormar 429 ve Loreal 304'ü desenlerin ortasına yine iğne yardımıyla sürdüm. Vee gördüğünüz üzere bu desenler ortaya çıktı. Ben bu maniküre bayıldım başka renklerle de mutlaka yapacağım:)



Son olarak da Loreal ojelerimin fırça yapısını sizlere göstermek istiyorum. Sürümleri bir harika çünkü.


Bu gün ölüp bittiğim Flormar 446 numaralı ojeme kavuşurken satıcı direk tırnaklarıma uzanıp " Ay ne güzel olmuş onlar öylee!" diye sevinç gösterisinde bulundu:) Benimde çok hoşuma gitti ilk defa böyle bişey yaşadım diyebilirim:)

Benden bu günlük bu kadar:)
Hoşçakalınnn:)



0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz