10 Ağustos 2012 Cuma

Günün Ojesi - Flormar 446

Merhabaaa:)

Günün ojesi postuyla karşınızdayım. Evet son aldığım ve göz bebeğim diye bahsettiğim Flormar 446 var şu an ellerimde. Bende hemen sizlerle paylaşmak için bloga koştumm ve işte geliyoor:)




















Eveet fotoğraflarda rengi tutturmak için canım çıktı. Hatta bir kaç tanesi maviye dönük çıktı. Zaten sanırım mavi alt tabanlı bir renk kendisi. Benim gözüme de öyle görünüyor arada:D Ama çıkarırken pamuğa geçen renk mavi yani besbelli mavi. Onun sayesinde bu kanıya vardım. Neyse bakalım fotoğraflaraa.


Evet görüdüğü gibi resmen mavi çıkmış:D Ama kendi rengini bulduğu fotoğraflarda var. Anlamayan olursa adını yazıp google görsellere baksın:D


Eveet işte burada biraz belli. Yüzük parmağıma öyle renk olsun diye çiçek yapmaya çalıştım pek güzel olmadı ama boş boş dursun da istemedim:)


Bu fotoğrafta artık besbelli çıkmış rengi. Gerçekten yapısı falan da güzel kremsi bir yapısı var Daha yeni aldım ama sıcaklardan yapısı bana biraz koyu geldi ama yine de sürümü falan gayet rahat her zaman ki Flormar kalitesi.

Son olarak da takılarımla birlikte bir fotoğraf koyuyorum. Son zamanların parmağın üt kısmına takılan yüzüklerinden bende de bir tane var bakalım beğenecek misiniz?




Hoşçakalınnn:)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz