9 Ağustos 2012 Perşembe

Dermokil - Şampuan, Saç Kremi, Saç Bakım Maskesi

Merhabaa:)

Dün girmek istediğim bir çok yazımı internetimde ki kesiklikler yüzünden giremedim malesef. Bu gün onları birer birer yazacağım.

Eveet elimde ilk kazandığım çekilişten gelen Dermokil şampuan, saç kremi ve saç bakım maskesi var. Benim için büyük bir heyecandı o zaman daha blogum yoktu:) Gayet güzel paketlenmiş büyük bir kutu içerisinde gelmişlerdi. ekonomikeczane.com aracılığıyla gerçekleşmiş bir çekilişti ve kazanmıştım.


İlk olarak şampuanla başlayalım;


Evet bütün ürünlerde olduğu gibi ki adı üstünde kil mineralleri içeren ürünlere sahipler. Şampuanı ilk kullanırken acaba kokusu kötü mü olur saçlarım nasıl kokar diye düşündüm. Ama saçlarıma kattığı bakımı ve güzel kokusunu tahmin bile edemezsiniz. Kesinlikle mükemmel. Bundan sonra ki şampuanım budur dedim iki üç kullanımdan sonra. İçinde az miktarda kaldı zaten yenisini ya internetten yada bulabilirsem eczane türü yerlerden satın alacağım. Önceki şampuanım saçlarımı bir değişik yaptı yani şu an anlatamıyorum ama eliniz fayans türü bir yere sürtersinizde gıcır gıcır sesler çıkar ya. Saçıma ıslakken değdiğimde aynen öyle sesler geliyordu. Ve saçlarımın normalde dalgalı olan yapısını mahvetti düze yakın oluyorlardı. Dermokil şampuandan sonra saçlarım eski bakımını kazandı, dalga dalga olmaya başladı yıkayıp çıkıyorum hiç bi şekil vermeden oynama yapmadan. Ve kokusu 2 gün çıkmıyor saçlarımdan. Yumuşacık yaptı ve saçlarımda hiç kırık yok ki kestireli bir sene olacak nerdeyse. Yani bu binlerce övünç cümlesinden sonra mutlaka denemelisiniz diyorum ve içinde neler olduğuna dönüyorum;


Evet içinde de bunlar var. Yapısına bakarsak bir de, 


Yumuşak ve sedefli güzel kokan bir yapısı var.

Sıra da saç kremimiz var;


En üstteki resimde de görüldüğü gibi şampuandan biraz daha küçük. Saçlarıma bir miktar döküp yedirdikten sonra suyun altına girince direk tüm saçınıza yayılıyor ve resmen eliniz bile kayıyor saçınızdan. Tüm saç kremlerinde geçerli bir özellik bu sanırım. Önceki saç kremimde aynı etkiyi gösteriyordu. Saçınızda şampuanın kokusu daha belirgin bir halde kalıyor ama.

İçindekilere bakarsak;


Yapısı da şu şekilde;


Şampuana göre her zaman olduğu gibi daha koyu kıvamlı bir yapısı var.

Gelelim saç bakım maskesine;


Kendisini sadece bir kez kullandım o yüzden nasıl olduğu hakkında bir bilgim yok. Tek bildiğim iğrenç kokuyor açık ve net. Saçlarınıza uygulayıp 10 dk kadar beklemeniz gerekiyor ama ben 2 dk zor sabrettim. Kendimi sıkıp kullanırsam ne etkiler yarattığını görebilirim belki. Eminim ki iyi etkileri vardır ki bir şampuan bile saçlarıma ne kadar bakım yaptı anlattım.

İçindekilere bakarsak;


Yapısı da şu şekilde;


Bu renk pütürlü içinde parçalar olan bir yapısı var. Kullanıp bitirdikten sonra size ayrıntılı şekilde antacağım:)


Hoşçakalın:)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz