5 Ağustos 2012 Pazar

Catherine Arley Dynamic Super Color Mascara - Green

Şimdii benim en sevdiklerim arasına giren yeşil renkli maskaramı tanıtacağım sizee:)

Catherine Arley Dynamic Super Color Mascara.


Eveet özellikle içinde bulunduğumuz yaz aylarında canlı, cıvıl cıvıl, rengarenk giyinip süslenip püslenmek istiyor insan. Bu maskarada tam işimize yarayacak cinsten:)


Ben kendisini 5 Tl gibi bir fiyattan satın aldım. Biraz uzun zaman oldu alalı. Sadece kıvamı biraz yoğunlaştı ama hala kullanılabilir durumda. Birazdan resimlerde de göreceksiniz zaten:)


Fırça yapısı sprial şekile. Fotoğraftan pek belli olmamış ama.

Şimdi bakalım benim kirpiklerime yakışmış mı bu şekerleme:)




En belirgin fotoğrafı bulmaya çalıştım. Biirsürü fotoğraf çektim bunun yüzünden. İçlerinde yeşili en belirgin olanları da seçtim. Benim kirpiklerim zaten doğal haliyle uzun. Ortada ki fotoğrafta belirgin bir şekilde duruyor. Ama bu maskara da hacim kazandırma özelliği de var.
Ben bu maskaramı çok seviyorum. Sizde yaz bitmeden renkli maskaralardan mutlaka edinmelisiniz. Ben saks mavisi olanınıda almayı düşünüyorum. Başka marka da olabilir farketmez. Tavsiye ederim:)


Hoşçakalınn:)





0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz