4 Ağustos 2012 Cumartesi

Ann Yvette El ve Ayak Kremi

Merhabalaar:) 
Postlara biraz ara verdiğimin farkındayım. Bu sıcaklarda insanın hiç bir şey yapası gelmiyor ki. Uyuyup uyanıyoruz bakıyoruz akşam olmuş. Üstelik bir de oruç olunca. Hepten yattığı yerden kalkmıyor insan.

Bu gün sizlere Ozi'nin Makyaj Böcesi aracılığıyla gerçekleşen Ann Yvette çekilişinden kazandığım el ve ayak kremini göstereceğim.


Bildiğimiz üzere Ann Yvette ürünlerinde inci tozları kullanan bir marka. Bende kazandığım çekiliş sayesinde bu ürünlerden faydalanma fırsatı buldum. 


Ürünler bu şekilde. Gerektiği yerde çantaya atıp kullanmak kesinlikle mümkün. Ama tabi ben şu sıralar evden pek çıkmadığım için henüz öyle bir şey denemedim:)


El ve ayak kreminin içindekilerinde pek fark yok açıkçası. Ama tabii onlarında vardır bir bildikleri:)


Evet bunlarda kremlerin yapılarını gösterdiğim resimler. Üstteki ayak alttaki el kremi. Ayak kremi el kreminden biraz daha fazla sıvı yapılı. ikisinde de alışık olmadığımız kokuları buluyoruz. Nemlendirmelerine söyleyecek söz yok benim cildim için gayet uyumlu oldular ve çok başarılılar. Ben özellikle tırnaklarıma da bakım yaptığını düşünüyorum. Ki ben tırnaklarım uzasın diye başvurmadığı yol kalmayan bir insanım. Bu aralar sanki daha güçlülermiş ve hızlı uzuyorlarmış gibi geliyor. Kremden diye tahmin ediyorum çünkü ek bir şey kullanmıyorum.
Kremlere ulaşmak için, http://www.annyvette.com.tr sitesini kullanabilirsiniz.
Sitede ürün fiyatları hakkında her hangi bir bilgi yer almıyor malesef. 


Hoşçakalın:)


0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz