5 Temmuz 2012 Perşembe

Günün Ojesi - Loreal Jet Set Lacquer 550, Golden Rose Paris 66

Yeni bir oje yazısıyla daha karşınızdayımm:)
Bu gün kırmızı bir oje ve üzerine kürdanla yaptığım gri desenleri göstereceğim. Fotoğraflarda daha iyi anlaşılacağına eminim ;)


Alt kata tek kat Flormar Max Growth sürüp üzerine iki kat Loreal Paris Jet Set Lacquer 550 sürdüm. Ve Golden Rose Paris 66 'yla da kürdan sayesine gördüğünüz şekilleri çizdim.



Alt kata tek kat Max Growth sürmemin sebebi hem kırmızı ojenin çıkarırken leke bırakmasını istemediğimden hemde tırnaklarımın uzamaya ve güçlenmeye ihtiyacı olduğundan.

Üstüne iki kat Jet Set Lacquer 550 sürdüm. Normalde tek kat kesinlikle yeterli ama benim sürüşümde ki hatalar yüzünden ikinci katı sürdüm. Zaten üzerinde de tek kat, hızlı ve kolay yazıyor yani tamamen benim yeteneksizliğimden kaynaklı iki kat oluşu.:) Adamlar arkasına gereken malzemeleri , kullanım şeklini bile yazmışlar. Gerekenler: 1 kat, 1 dakika, 1 el.:)
 Jet Set Lacquer'i ikinci sürüşüm fakat üst resimde ne kadar azaldığı belli oluyor. Zaten 5.5 ml olduğundan az kalması çok doğal. Çekmeyi unutmuşum ama fırçası tam bir harika. Çok fazla ve yoğun kılları var kısa fakat sürüş için hiç bir sorun yaratmıyor aksine çok fazla oje tutuşu olduğundan çok rahat sürülebiliyor. Ojenin kuruması da çok hızlı ben bir elimi bitirip diğerine geçtiğimde çoktan kurumuştu. Bu oje yurtdışından hediye geldiği için fiyatı ne kadar tam olarak bilmiyorum ama bazı yabancı alışveriş sitelerinde 9.50 Euro gibi bir rakamdan söz ediyordu.

Daha sonra Golden Rose 66'nın içine kürdan batırıp resimlerde gördüğünüz desenleri yaptım. Zaten kendisi o kadar sıvı bir kıvamda ki tek başına sürmeye kalksam 5 katta anca rengini bulabilirim diye düşünüyorum.
 Aklımda herhangi bir desen fikri yoktu bir anda bunlar ortaya çıktı diyebilirim:) Sadece kürdanı batırıp sürerken elinizi titreterek kolayca yapabileceğiniz öylesine bir desen.


Hoşçakalın:)




0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz