23 Temmuz 2012 Pazartesi

Watsons - Green Tea Anti Acne Gel

Eveet büyüüüük internet kesintisinden sonra tekrar karşınızdayım:)
Hiç hız kesmeden devam ediyorum.

Bu gün elimde son yayınladığım çekilişten kazandıklarımın içinde bulunan Watsons Green Tea Anti acne gel var.

Evet görüldüğü gibi minicik bişey ama kendisi harikalar yaratıyor. En kısa sürede edinmenizi tavsiye ediyorum. Fiyatı hakkında bir bilgim yok şu an. Watsons'a gidip sorup soruşturmaya da vaktim olmadı açıkçası. 


Kullanırken elinize çok az miktarda alıyorsunuz ve sivilce bulunan yere çıkmadan, çıktıktan sonra, kızarmaya başladığında, hatta acı hissetmeye başladığınız zaman bile sürseniz işe yarıyor. En fazla üçüncü sürüşünüzde sivilceden eser kalmıyor. Yani bende bu etkiyi gösterdi. Ama herkeste aynı şey olur diye tahmin ediyorum.
Ben genelde gece yatmadan önce sürüyorum. Cidden çok başarılı bir ürün.


Adı üstünde kıvamı jel kıvamında. Küçük falan ama uzun süre gider sonuçta çok kullanmıyorsunuz ve benim parmağımda görünen bence çok bile kaçmış.
Kesinlikle tavsiye ediyorum.

Hoşçakalınn:)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz