17 Temmuz 2012 Salı

Superdrug - Cocoa Butter Body Lotion

Yazı yazmayalı biraz uzun zaman oldu herkesten özür diliyorum. En son yazımda yazdığım hediyelerden birinin yorumu var bu gün elimde. Cocoa Butter Body Lotion. Buruna gelen o müthiş bisküvi kokusuyla tamamiyle harika bir şey.



Evet bu ürün Watsons'a ait değil fakat sanırsam sadece Watsons'larda buluyor. Görüldüğü gibi;


İçindekiler bölümü şöyle; Millet parabene takmış durumda ne zararı var bilmiyorum ama bildiği şey sağlık bakanlığı korkulmaması gerektiğini açıkladı.




Kıvamı yağlı tabiki. Ama sürünce ilk gün ağır ikinci gün daha hafif olarak kokusu vücudunuzdan çıkmıyor. Gece yatıp kollarımı kokluyorum bunun yüzünden hastası oldum:D

Nemlendirme konusunda da başarılı. Bana çekiliş sonucu hediye olarak geldi. Ama bu ay ki Watson's kataloğunda 4.99 Tl gibi bir fiyat söz konusu. Bence kaçırmayın derim:)

Hoşçakalın:)





0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz