23 Temmuz 2012 Pazartesi

Maybelline - Natural Express 4in1 Touch Of Flower

Büyük açığı kapatmak için bu gün bayağı hızlı gideceğimm:)
Günün ikinci postunda Maybelline'in Natural Express 4in1 adlı hem dudak hem göz hem yanak hemde vücut (vücutta nasıl kullanılır hiç bilemedim :D) için kullanılan kocaman kalemi var.



Elimde ki Touch Of Flower olanı. Ben bunu Fransa'dan 1 € gibi uygun bir fiyata almıştım. Başka çeşitleride vardı ama hepsi birbirine benzediği için almamıştım. Keşke alsaydım çekiliş yapar gönderirdim tabi o zamanlar nereden bileceğim blog açacağımı:)



İçinde büyük boyutlu gri metalik renkli simler barındıran bir kalem kendisi. Yumuşak yapılı. Ben genelde göz ve dudak için kullanıyorum ama dudakta bu renk bana pek yakışmadığı için göz daha ağırlıklı oluyor.


Tende duruşu şu şekilde. Biraz turuncuya dönük çıkmış ama pembe rengi var ben pek yakalayamadım rengini. Eğer karşınıza çıkarsa alınabilir bir ürün.

Hoşçakalınn:)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz