10 Temmuz 2012 Salı

L'oréal Paris Invincible Platinum - 901 Rose Platinum

Merhabalaaar:)

Güzel bir ruj postuyla karşınızdayım.
Aslında Günün Ojesi postu yayınlayacaktım. Hatta çoook güzel Cupcakeler yapmıştımm:( Ama malesef acelemden dolayı oraya buraya çarparak mahvettim. Napıyım canım onlar da bir türlü kurumadı! Ama yarın tekrar, hemde yeni aldığım ojelerimle tekrar yapıp size sunacağım:)

Neysee biz rujumuza gelelim. Bu gün elimizde L'oréal Paris'in Invincible Platinum serisinden 901 numaralı Rose Platinum adlı çok güzel bir pembeye sahip olan rujumuz var.




Evet bir de dudakta duruşuna bakacak olursak;


Çok şık bir ruj olduğunu söyleyebilirim. Adından da anlaşıldığı gibi Gül kurusuna kaçık bir pembe. İçinde küçük simler ve ışıltılar var. Parlak değil mat duruşlu olması güzel kılıyor. Yani benim beğenim açısından tabii:)


Rengi burada daha çok belli. Kalıcılığı da çok iyi her hangi bir sorun görmüyorum. Kokusu da güzel ama bana çook ağır geliyor. Sürünce koku falan gelmiyor burnunuza yanlış anlamayın da:)

Ruj tanıtımlarım hız kesmeden devam edeceek:)
Hoşçakalın:)




0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz