26 Temmuz 2012 Perşembe

L'oréal Paris Far İncelemesi

Büyüüüüüük Loreal far incelemesi başlasıııınnnnn :)



Bu gün elimde bulunan Loreal farların yorumlarını sizlerle paylaşacağım.



İlk farımızla başlayalım:)


İlk olarak numarası ve ne renk olduğunu silindiğinden dolayı bilmediğim fakat metalik kahve ve gri arası tonlarda olan bu fardan başlıyorum.


Her farın içinde kendi aplikatörü bulunuyor ama fazla kaliteli bulmadım açıkçası.


Tende duruşu da şu şekilde. Hepsini tek tek gözümde denemedim.

Gelelim ikinci farımıza;


İkili olan bu farın biri pembe diğeri lila. Numarası şöyle;



Bu farlar tam çantaya atmalık çok şekerler:)


Tende duruşu şöyle. Mor gayet iyi fakat pembe pigmentini fazla veremiyor. Far bazım olmadığı için nasıl duracağı hakkında da bir bilgim yok.

Üçüncü farımıza bakarsak;


Kendileri metalik lila oluyor. Bu farların hiç birinde tozutma gibi bir sorun yaşamadım çok şükür.



Aplikatörünü attım parçalandığı için. Başka aplikatörlerle kullanıyorum.



Rengini tam belli etmemiş bu resimde. Ama görüldüğü gibi pigmenti gayet yüksek.


Silinmiş ama ismi Metallic Lilac.

Dördüncü farımız şöyle;


Açık gri bir renk buda.



Benim sürekli olarak kullandığım bir far. Kullanım şekline göre şık yada günlük şekilde kullanabilirsiniz.


Numarası ve ismi de şöyle;


Biraz silinmiş ama ismi Soft Grey.

Son olaraak;

İkili olan yeşil tonlarında ki beşinci farımız;


 Açık yeşilin pigmenti çok düşük malesef. Koyu olan gayet başarılı bence.


Açık yeşilde az miktarda sim görünüyor.


Numarası ve ismi de şu şekilde.



Evet elimde bulunan bu tekli ve ikili benzer farlar bu kadardı. Bunlar yurtdışından geldi fiyatı ne kadar hiç bir fikrim yok açıkçası. Palet şeklinde far sevmeyenler için çok uygun. İstediğiniz ve kullanacağınız rengi alırsınız gerisi kalır. Elimde olanlara ve numaralara bakarsak çok fazla çeşidi olduğu da belli.

Siz nasıl far kullanmayı tercih edersiniz?
Palet mi tekli mi?


Hoşçakalın:)


2 yorum:

  1. bloğunu çekilişime katılman aracılığıyla keşfettim ve hemen takibe aldım :) şöyle bir gezindim güzel bir bloğun var ve devamını bekliyoruzz, sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim:) İnşallah gitgide büyüyüp güzelleşeceğiz birlikte:)

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz