7 Temmuz 2012 Cumartesi

Günün Ojesi - Flormar Supershine 30, Make Me Up Paris K-93

Yeni bir Günün ojesi postu daha. 
Bu gün elimde kurumak bilmeyen ve saatlerce beni çılgına çevirip hala da kurumamış olan Make Me Up Paris ve Flormar Supershine var.


Numaraları şu şekilde;



Make Me Up pek duyulan bir oje değil bana da yurt dışından hediye gelmişti elimde iki renk ojesi var diğerini de belki daha sonra yayınlarım.
En alta her zaman ki gibi tek kat Max Growth sürdüm. Daha sonra iki kat Supershine. Üzerine de Make me Up. Fakat Make Me Up o kadar zor ve geç kuruyan bir oje ki Ahhh!! Sürdükten sonra beni resmen delirtti, kaç kez silip yeniden yaptığımı hatırlamıyorum çoğu bozuldu sakarlıktan. Acaba dedim kendileri 4. Kat olduğu için mi böyle davranıyor. Yok efendim düşününce aklıma geldi ben bunu kendi başına iki kat kullanırken de aynısını yapıyordu. Görüntüsünü çok sevdiğim için silmekte istemedim ama bu gün gerçekten çileden çıktım. İçinde çok çok mini boyutlarda simlerin olduğu bir oje. Holografik bir oje mi acaba diye çok düşündüm ama değil:D  Ayrıca sür sür bitmez tam 16 ml. Senelerce gider bu bana gerçi 6 ay ömründen bahsediyor ama 6 ayı çoktan geçti bir bozulma yok.


Flormar Supershine zaten her zaman bildiğimiz Flormar, yapısı gayet güzel akışkanlığı normal. Kendisinin tam bir neon olduğunu düşünüyorum ayrıca. Zaten alırken de o amaçla almıştım tabi o zamanlar neon neydi, oje modası neydi, blog neydi hiiç haberim olmadığı zamanlar. Neyse geri dönecek olursak, bu gün ojemde bir değişiklik vardı. Gerçi şu aralar bütün ojelerimde var bu değişiklik. Sıcaktan mıdır yoksa balkonda rüzgar altında sürdüğümden midir hemen kıvamı değişiyor macun gibi oluyor sünüyor falan. Neyse bir daha balkonda sürmeyeceğim geçen seferde öyle olmuştu bir başka ojem. 
Ay çok konuştum fotoğraflara bakalım:)

  


Ojelerin çoğu bozuk oldu ama en düzgün halini çekip koydum inanın bin kez uğraştım. Yine de kusura bakmayın. Bunlar gölgedeki halleri gördüğünüz gibi sadece simleri var holo falan değil.


Bu da güneşteki hali. Aslında gayet güzel görünüyor da ah bide kurusaydı. Süreli kaç saat oldu şunu yazarken bile hala bozulacak değsem. Eğer başka renklere uygularsam bu simli ojeyi kurutucu yada kurutma yöntemlerinden birini deneyeceğim artık napalım.

Bu günün ojesi böyle bozukluklar için tekrar kusura bakmayın:)


Hoşçakalın:)





2 yorum:

  1. Çekilişime katılmışsınız.Ancak blogunuzda çekiliş duyurusunu göremedim.

    YanıtlaSil
  2. Şimdi bakarsanız yayınladım:)

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz