29 Haziran 2012 Cuma

Dove Nemlendirici ve Losyonlar

İlk ürün yorumumla başlıyorum:) 
Elimde bulunan Dove kremler ve losyonlar hakkında düşüncelerimi karşılaştırmalı şekilde anlatmaya çalışacağım.



İlk olarak losyonlarla başlayalım.
Dove Beauty Body Milk


Yurtdışından alındığı için açıklamaları fransızca malesef yazamayacağım. Benim sürekli kullandığım vücut losyonum gereken nemi gayet yeterli bir biçimde sağlıyor. Ne çok yağlı ne de çok kuru bir losyon. Tam orta karar, akışkanlığı yüksek malum şişede olduğu için.

Dove bu ürün hakkında sitesinde şöyle yazmış;
Güneşten kurumuş ciltler için, içeriğinde ki kayısı özü yağı ve E vitamini ile cildinizi nemlendirir ve nemi 24 saat boyunca cildinizde tutar.

 Görüntüsü şöyle;



İkinci olarak Yoğun Bakım Kremlerine göz atalım.


Büyük olan yurtdışından alındı fakat küçük olanı çantaya atmalık olarak 2 lira gibi bir fiyata almıştım.
Küçük olanı çantamda bulunduğu için ihtiyacım olduğunda kullandım fakat büyük olan neredeyse tamamen duruyor. Yapısı çok fazla kuru geldiği için pek kullanmayı tercih etmedim. Üstelik bana biraz fazla yağlı geldi. 

Dove ürünü hakkında şöyle demiş;

Dove Yoğun Bakım Kremi - Cildiniz için komple günlük bakım.
Cildinize zengin bir bakım sağlar, kullanırken ve kullandıktan sonra cildinizde güzel bir his bırakır. İçeriğinde besleyici maddeler ve yoğun aktif nemlendiricilerin zengin bir bileşimi bulunmaktadır.
Dove Yoğun Bakım Kremi - Dokunulası yumuşaklıkta, bakımlı bir cilt için.
Özellikle cildin çok kuru bölgeleri için uygundur.

Görünümü şöyle;



Son olarak Dove Silky Nourishment;


Ellerinize sürdüğünüzde sanki ıslakmışcasına hava veren kremlerden biriside bu. Yapısı pek yağlı değil fakat dediğim gibi ıslak hissi veriyor. Fiyatı 6.90 civarı bir şeydi diye hatırlıyorum. Losyonlarım biterse kullanabilirim diye düşünüyorum.

Dove bu ürün hakkında şöyle demiş;
  
Dove Silky Nourishment - Besleyici el ve vücut kremi.
Mükemmel bir cilde yalnızca özel günlerde sahip olmak istemezsiniz. Dove Silky Nourishment besleyici el ve vücut kremi besleyici içeriği ve yumuşatan özgün formülüyle cildinizi nemlendirir, ipeksi bir yumuşaklık kazandırır. Cildinizin her gün güzel, ışıltılı ve yumuşak kalmasını sağlar.

Görünümü şöyle;




Eveet ilk postumuzun sonuna geldik. Şimdilik ufak tefek hatalarım olursa kusura bakmayın.
Hoşçakalın:)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz